MoS-slutet närmar sig

22 12 2010

En intressant och spännande period av mitt liv börjar närma sig sitt slut. Nyårsafton avslutar jag min gärning som ordförande i Miljö- och Samhällsbyggnad (MoS) i Eslöv. Under måndagseftermiddagen togs ett tack och farväl av förvaltningen som har varit ett stort stöd under mina år här. Som avslut bjöds jag på avskedssång och en massa kramar. Förvaltningschefen hade letat upp min ”Sagan om City” från 2003 som jag fick berätta på nytt. Visionen lever fortfarande, men jag har lärt mig att stadsförnyelse tar väldigt lång tid. Som pricken över i hade också de fem verksamheterna producerat var sin tavla som minne av de gångna åren. Jag kan konstatera att det lagts ner stor energi vilket berör mig. Jag kan inte låta bli att visa tavlorna här. Tusen tack, jag lovar att fortsätta ha koll på er!

Detta bildspel kräver JavaScript.